Sales Warrior / Marketing for : Eco, Bio, Books & Art.

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy
Pełen etat
Dodatkowe informacje i wymagania
  • Dopuszczalna praca zdalna
Umowa
  • Umowa o pracę
  • Umowa o dzieło
  • Umowa zlecenie
Zasilę swoim potencjałem jedynie pozytywne idee. Posiadam silne umiejętności twórczego i lateralnego myślenia o marketingu i sprzedaży. Jestem w zespole ambitnych twórców filmu , oraz sztuk multimedialnych i udźwiękowienia. Posiadam silny zmysł łączenia biznesu ze sztuką, kulturą oraz promowaniem zdrowego życia, w czym pomaga wyczucie estetyki, dobry smak i wyczulenie na wysoką kulturę relacji biznesowych. Moje działania są skuteczne z uwagi na - elokwencję, obycie w świecie, kulturoznawstwo , oczytanie, oraz znajomość najlepszych trendów, a nie tylko "najnowszych" - ponieważ nie chodzi o ślepe zapatrzenie w technologię, lecz inteligentne użycie narzędzi, oraz szacunek do wszystkich grup odbiorców . Jestem osobą dobrze skoordynowaną i umiejętnie funkcjonującą pomiędzy wieloma dziedzinami. Interesują mnie zagadnienia : ekologii, gospodarki, historii, ekonomii, oraz sztuki .

Oczekuję dobrych warunków pracy i przyzwoitej podstawy (każde stanowisko jestem w stanie rozwinąć i podwoić skuteczność w dwa miesiące ). W zamian za dobre warunki pracy oczekiwać można ode mnie : pełnego zaangażowania w zapoznanie się z historią, oraz ambicjami firmy i instytucji. Znakomitej orientacji zarówno na cel, jak i inwencji w znajdowaniu dróg i rozwiązań (ponad 10 lat radzenia sobie z problematykami organizacyjnymi w wielu złożonych przedsięwzięciach) . Znajomość środowisk - muzealnych, artystycznych, kolekcjonerskich, nastawionych ekologicznie, oraz literackich i intelektualnych.

Zapraszam do kontaktu :
dorotastrzelczyk.arte@gmail.com
571 481 418
 

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Telefon: 571... ...Pokaż numer

Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Do góry